fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

خوش به حالشون

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ

بعضی وقتا زندگی عجیب میشه خیلی عجیب انقدر عجیب که نمی دونی چرا اینطوریه اصلا همه چیز یک جهتی میره که نمی دونی چرا اینطوری شد همه خوابن من بیدارم و فکر میکنم زندگی خیلی وقتا ارزش ادامه دادن نداره به این هر روز فکر میکنم هر روز که زندگی بیشتر از ظرفیتم تحت فشار میذارم و حاضرم برم بیرون از چهار دیواری این خونه و بمیرم شاید برای همیشه آروم شدم همه چیز عجیبه خیلی لجیب خیلی وقتا انتظار نداری این اتفاقا بیوفتن ولی میوفتم خزلی وقتا ظرفیت نداری مثل من که ظرفیت دوباره انجام دادن کاری رو ندارم مثل من که نمی دونم چطور باید بعد از این زندگی کنم اینبار واقعا نمی دونم دلم میخواد یه دل سیر گریه کنم دلم میخواد عصبانی نشم حالم بد نشه تحمل کنم ولی گاهی واقعا نمیشه مثل الان که نمیشه نمیشه و من توانی در خودم نمیبینم که دوباره یه کار دیگه ای بکنم اصلا راه دیگری به ذهنم نمی رسه خوش به حال خیلیا که زندگی حداقل آرومی دارن خوش به حالشون که زندگی آزمونای سختش رو ازشون نمی گیره خوش به حالشون.

۹۸/۰۶/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی