fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

ساخت

جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ب.ظ

روزهایی هست که باید ایمان داشته باشی و سکوت کنی روزهایی که احساس میکنی هیچ پایانی ندارن روزهایی که فکر میکنی تا ابد خواهند ماند .

وقتی کلافه سرش رو روی پام میزاره فکر میکنم چطور میشه آرومش کرد بهش نگاه میکنم و نمی دونم ته دلم آشوب میشه مادرم میگه زیاد به درگاه خدا دعا کردم جوابی نگرفتم من فکر میکنم من باید چکار کنم چطور باید از پس این زندگی بربیام هزاربار عقب نشینی کردم و با سخت تر مواجه شدم فقط میدونم باید ادامه داد فقط می دونم باید ساخت فقط این رو خوب میدونم.

۹۹/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی