fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

حیف

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ق.ظ

توی دستام هیچ انرژی نیست قلبم کند شده و دوست دارم فردایی نباشه انگار تمام وجودم درد شده انگار بدترین شب زندگیمه من این همه درد رو حتی برای عموم تجربه نکردم من اینهمه درد رو هیچ وقت تجربه نکردم من دیشب با تمام وجودم دعای جوشن کبیر رو خوندم و امشب با تمام وجودم درد می کشم نمی دونم از فردا زندگی چجوری خواهد شد نمی دونم میتونم بخوابم یا نه نمی دونم چه اتفاقی میوفته فقط میخوام آروم بگیزم میخوام بپذیرم دلم میخواد فردا نرم تهران دلم میخواد همه چیز تمام بشه دلم میخواد بمیرم درد میکشم و می دونم تحمل این درد فرای طاقته منه دوست دارم تمام لباسام رو آتیش بزنم دوست دارم بخوابم و هیچ وقت چشمام زو باز نکنم حیف که زندگی روی مدار خواسته های ما نمی چرخه حیف که زندگی راهش از ما جداست حیف.

۹۹/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی