fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

کنکور در هر مقطعی از تحصیل مسخره است هر روز خواندن خواندن خواندن هر روز زندگی من همین شده برای جلوگیری از چاقی یک جا نشستن برنامه های ورزشی گرفتم و ورزش میکنم . و واقعا خسته ام از این تکرار مکررات هر روز . اگر بیرون بروم از برنامه ام عقب میمانم من مانده و درس و دوستان مجازی.

و خدایی که هر روز وقتی یک جا بودن افسرده ام میکند من می مانم کفر . هر روز می پرسم هستی و یک روز وقتی قران را باز کردم گفت از تردیدکنندگان نباش و خدا ایا می داند میزان رنج انسان تنها را؟


۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۳۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

من همیشه خواننده خاموش وبلاگشان بودم چقدر پیشرفتشان را دوست داشتم چقدر زندگی مشترک قشنگی داشتند امشب فهمیدم هر دو در وبلاگ را بسته اند و رفته اند دلم گرفت حس گذرا بودن به دلم سرازیر شد حس از دست دادن من با عاشقانه هایشان ذوق کرده بودم با درد هایشان درد چقدر عجیب که تمان شد دلم برای امیر علی و هدیه تنگ می شود .

توی انتشارات بودم یکی از ارشد ها اومد شروع کرد صحبت کردن درباره دختر مورد علاقه اش و از اینکه قراره برن خواستگاری شور و هیجانش اینقدر قشنگ بود که خوشحال شدم اولین ادمی بود که وسط تمام روز مرگی هام دوباره داشت دوست راشتن رو تعریف میکرد چقدر قشنگ بود.

۲۶ تیر ۹۷ ، ۰۱:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

سال سختی رو دارم و دوست دارم با تمام وجود براش زحمت بکشم دوست دارم تلاش کنم امروز پر از حس بد بودم پر از لحظه ای که تمام نداشته های زندگیم جلوم صف کشیدن و با خودم گفتم اروم باش نمی تونی یکیری شون رو بدست بیاوری ولی خیلیاشون برای توان اگر زحمت بکشی .

احساس منزوی بودن بهم دست داده حوصله کسی رو ندارم و خانوادم با تمام وجود سعی میکنن ارومم کن یا حداقل کاری کنن که بیشتر از این حالم بد نشه .


۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۱:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بی برنامه بودن بدترین اتفاق زندگیه اینکه هیچ هدف مشخصی نداشته باشی خیلی بده و من ایمان دارم اگر تو طول مسیرت با تمام وجود تلاش کنی با تمام شکست هات بلند بشی بهترین ها نصیبت میشه و این عدالت دنیاست که بهم انگیزه میده.


۲۲ تیر ۹۷ ، ۲۲:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

توبا من مشکل داری ؟ نه من با تو مشکل ندارم با خودم مشکل دارم با دنیا مشکل دارم که مدام درحال آزمایش شدنم مدام در حال سقوط کردنم با خودم مشکل دارم که مدام در حال دویدنم اره من مشکل دارم بشنو من مثل تو خدا همینطوری بهم اسایش نمیده که از بیکاری فکر کنم کسی بامن مشکل داره من غرق تمام مشکلاتیم که تو حتی نمی دونی چی هستن من مشکل دارم که از ناچاری دست به دعا برداشتم که از ناچاری خودم و حبس کردم و شب و روز تلاش میکنم تا جایی که احساس میکنم چشمام دیگه باز نمیشن من خیلی مشکل دارم تو نمی فهمی.

۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۰:۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰ نظر

نسبت به یکسری از کارهام احساس گناه میکنم بشدت عصبیم حتی حوصله نزدیک ترین آدم های زندگیم رو هم ندارم سال کنکور ارشدم سرم توی کتابامه و مدام تمام کارهام توی فکرم تکرار میشن انقدر که خستم می کنن . قدرت بخشش یا انعطاف پذیریم رو از دست دادم حالم بده و دیگران این رو میدونن و فکر میکنن من ازشون دوری میکنم مغرورم در حالی که نمی دونن نزدیکی بهشون باعث میشه عصبانیتم به رابطمون اسیب بزنه این حال دوساله که دیوانم کرده دوستام رو از دست دادم از اقوامم دور شدم و حالا خانوادم که حتی نمی تونم یک لحظه کنارشون اروم بگیرم قدرت بخششم رو از دست دادم به شکل عجیبی حوصله هیچ کس رو ندارم و دارم سعی میکنم وسط تمام این حال بدم اندک ادمایی که برام موندن رو از دست ندم مثل دوستم سیما که توی خوابگاه با تمام رفناری که باهاش داشتم موند و اخر واسه رفتنم گریه کرد مثل مادرم و پدرم مثل مادربزرگم مثل یکی از دایی هام .

وقتی رفتم خوابگاه از خانواده پدرم جدا شدم و به خانواده مادرم نزدیک شدم و رفتاری که داشتن خیلی من و تحت تاثیر قرار داد شخصیتم عوض شد و تحت تاثیر غربت قرار گرلتم و الان ارامشم رو از دست دادم من ادمی بودم که دنیا با تمام مشکلاتش فقط یه لیخند عمیق تر روی لبم می اورد و همه چیز برام جدی نبود ولی الان اوضاع خیلی تغییر کرده شدیدا به مشاور احتیاج دارم شدیدا.

۰۹ تیر ۹۷ ، ۲۱:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر