fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

تردید

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ب.ظ

تردید بدترین ویژگیه منه تردید و دودلی نسبت به همه چیز از کوچک ترین کارها تا بزرگترین کارها این باعث میشه تمام کارهام کند پیش برن تا جایی که توی خونه بهم میگن سایلنت و فکر میکنن خیلی آرامش دارم در حالیکه من مدام در ذهنم در حال جنگم گاهی دوست دارم جای هرکسی باشم به جز خودم و اینکه هر لحظه سعی میکنم درست ترین کار رو انجام بدم چیزی که فکر میکنم درست تر از این نیست ولی بازهم تردید دارم نسبت به انتخابم تو این مدت که خیلی اوضاعم پیچیده شده به حدی رسیدم که مدام درگیرم با خودم حتی نمازام که همیشه اول وقت بود افتاده آخر وقت یک زن دایی دارم زندگیش بر محور فال و طالع بینی میچرخه با فال میگه چه کاری درسته چا کاری اشتباه چند روز پیش برام کانالش رو فرستاد امروز انقدر سر در گم بودم که عضوش شدم بعضی وقتا چیزهای امیدوار کننده میگه حال آدم خوب میشه .

امروز خونه عموم دعوت بودیم همه چیز عجیبه یک پسر عمو دارم نمی دونم چرا سعیمیکنه خودش رو نزدیک کنه خیلی بهم توجه میکنه در حالیکه رفتارم باهاش دقیقا مثل بقیه اس همه کاری میکنه گاهی حتی معذب میشم من هیچ وقت تکلیفم با خودم مشخص نیست ولی از این طور رفتار کردن هم بیزارم برای من خواستگار میاد در حالیکه فقط کنار ایستاده و نگاه میکنه و وقتی مهمانیم هر دو باهم دیوانت میکنه امروز بعد از مدت ها دیگه نتونستم تحمل کنم تمام مدت سعی کردم حتی بهش نگاه هم نکنم درکش نمی کنم اصلا نمی فهمم چی میخواد احساس میکنم اون از من سردرگم تره به نظرم وقتی تکلیفت با خودت مشخص نیست نباید دیگران رو هم سر در گم کنی . 

 

۹۸/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی