fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

نه سال

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۱۱ ق.ظ

فکر کن چندین سال مثلا نه سال جادوت کنن و شرط باطل شدن جادو گذشتن نه سال از زندگیت باشه بعد نه سال بعد که همه چیز تمام می شود به یکباره به زندگی برگردی و تازه بفهمی که نه سال از زندگیت رفته نه سال خیلی از موقعیت های طلایی زندگیت رو از دست دادی حالا تو ماندی و باید یاد بگیری تمام گذشته را فراموش کنی و خانوادت مدام تکرار کنن از این به بعد سعی کن تو چیزی رو از دست ندادی در حالیکه که من مدام در گذشته ام و هیچ چیز قرار نیست درست شود احساس میکنم در راه رویاهام حرکت کردم و مدام در تمام مسیر یک چیز درست نبود و من نمیفهمیدم اشتباه کجاست در کنار تمام نمازهام از خدا میخواستم کمکم کند ولی نمی دانستم مشکل راه کجاست گاهی احساس میکردم مشکل منم و حالا میفهمم مشکل کسی دیگر بود و بعدها فهمیدیم همه چیز غیر عادیه و حالا منم که فهمیدم مشکل من نبودم آدم دیگری بود که نمی دانم کجاست ولی انگار غمی نگرانی بعد از همه چیز برایم مانده که گاهی بی قرارم میکند و گاهی مات میشوم دیروز فکر میکردم از خدد بخواهم حالش مثل من شود یک لحظه دلم سوخت وای بر دل بیچارگان خدا نکند کسی این درد را بکشد که میکشد وای بر چرخ گردون که میچرخد .

فعلا ۰برنامه ای برای این زندگی ندارم ماه اخر تابستانه دوتا کلاس شرکت کردم که اخر این ماه باید امتحان بدم و زبانم که مدام سنگین تر میشود و نیاز به وقت دارد و تازگی اا فهمیدم چقدر رانندگی ارامم میکند تمام تمرکزم را میگیرد همه چیز ف اموش میشود.

نمی دونم کی رو باید ببخشم فقط میدونم باید رها کنم باید امیدوار باشم و سعی کنم یکبار دیگر بعد از تمام این سال ها به ساحل آرامش برسم و چیزی در دلم هست که مدام تشویقم میکند به جلو رفتن و مبارزه کردن نمی دانم چطور این نه سال جبران میشود فقط احساس میکنم دو سال باید رها کنم و بجنگم باید بالاخره این بازی هم نتیجه ای داشته باشد دلم میخواهد نه سال با هتن را با دوسال ساختن ببرم نمی دانم کجاست دلم میخواهد امین اطراف باشد بشنود ببیند حالش مهم نیست همین برای من کافیست.

۹۸/۰۶/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

برایتان آرزوی آرامش در پناه خدا و موفقیت میکنم...

پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی