fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

دوست

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ب.ظ

یکی از دوستان قدیمم وضع زندگی خوبی نداره دقیقا هم توی کوچه ماست خونشون چند سال پیش کتابای کنکورم رو برد سال بعدش بهش پیام دادم حالش رو بپرسم خیلی بد جواب داد توی خیابونم ما رو می دید اصلا توجهی نمیکرد جوری شد که من فکر کردم اینطوری راحت تره تا اینکه امسال مامانم رفته خونشون گفته به زهرا بگو بیاد پیشم بیاد خونمون من از صبح تا شب تنهام تا اینکه و کلی از مشکلاتش برای مادرم گفته مادرم هم سریع به من انتقال داد داشتم فکر میکردم باید برم خونشون یانه بعد به این نتیجه رسیدم من دیگه توان گوش دادن به مشکلات کسی رو ندارم خسته شدم از اینکه واسه آدما زمانی بودم که محتاجم بودن نه روزهای خوب زندگیشون  خودم درگیر مشکلاتم وقتی خودم غرقم چطور میتونم دست یکی رو بگیرم و نجاتش بدم من حتی حوصلشو هم ندارم.

۹۸/۰۵/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

۱۲ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۱۳ مشتاقٌ الیه
سلام. خوبید شما؟
من در مورد زندگی خودم حس میکردم باید زمانهایی که حال خودم خوب نیست بیشتر برای دیگران باشم. اما برای دیگران باید برعکس باشه، یعنی شخص مقابلم خوشی هاش رو با من سهیم بشه و اگه حالش خوب نیست به روی من نیاره...
علنا یعنی خودخواهی، ولی اینجوری راحتتر زندگی میکنم...
پاسخ:
سلام من از آدمایی مثل شما با این نگرش دوری میکنم انسان اگر با کسی دوست شد باید همرا باشه در تمام لحظات غم ها و شادی ها یکی از دوستانم امثال عروسیش بود من اوضاع زندگیم خیلی بهم ریخته بود با اینحال شرکت کزدم بهترین لباس رو پوشیدم و کنار شادیش بودم با اینکه حال خودم خوب نبود کنارش بودم چون روزای سخت کنارم بود.
با این رفتارتون روزی به حال دوستم دچار میشید همه میرن خودتون میمونید با خودتون. اونوقت زندگیتون خیلی راحت تر میشه😉😏 
+شما اگر طبق عکستون سه تار بزنید برای خوب شدن حالتون به هیچ کس نیاز ندارید بجز خودتون و سازتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی