fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

چه خبر

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

یک روز توی زندگیم احساس میکردم راهم رو خودم دارم انتخاب میکنم و امروز مطلع شدم از جبر و تقدیر جایی که حتی اگر بخواهی تصمیم دیگری بگیری اختیاری نداشته باشی مسیر زندگیم دقیقا همین شد تمام مدت تعجب میکردم از تلاش های بی نتیجه خالا فهمیدم چه خبر شده.

۹۸/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

چخبر شده؟
پاسخ:
ارشد قبول شدم با رتبه دو رقمی
مبارک باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی