fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

این شهر

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ب.ظ

امروز تنها رفتم بیرون توی شهر چرخیدم خرید کردم وسعی کردم بپذیرم این شهریست که قراره سه ماه زندگی کنم پارسال سه بار هم از خانه بیرون نیامدم از این شهر مردم این شهر رو دوست ندارم هیچ چیز این شهر رو دوست ندارم خاطرات شیرینی هم از اینجا ندارم پنج سال ساکنه این شهریم و من هنوز همون حسی رو دارم که قبلا داشتم حس اواره بودن بین خواسته زندگیم و واقعیت زندگیم دارم ولی اینبار تسلیم شدم تسلیم زندگی شدم مقاومتم دیشب شکست وقتی فهمیدم ادم ها چقدر می توانند بی رحم باشند شکست.

دوتا کلاس برای تابستان ثبت نام کردم رانندگی و ICDL.

۹۸/۰۴/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی