fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

می داند

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ

کنکور در هر مقطعی از تحصیل مسخره است هر روز خواندن خواندن خواندن هر روز زندگی من همین شده برای جلوگیری از چاقی یک جا نشستن برنامه های ورزشی گرفتم و ورزش میکنم . و واقعا خسته ام از این تکرار مکررات هر روز . اگر بیرون بروم از برنامه ام عقب میمانم من مانده و درس و دوستان مجازی.

و خدایی که هر روز وقتی یک جا بودن افسرده ام میکند من می مانم کفر . هر روز می پرسم هستی و یک روز وقتی قران را باز کردم گفت از تردیدکنندگان نباش و خدا ایا می داند میزان رنج انسان تنها را؟


۹۷/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی