fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

قشنگ

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ق.ظ

من همیشه خواننده خاموش وبلاگشان بودم چقدر پیشرفتشان را دوست داشتم چقدر زندگی مشترک قشنگی داشتند امشب فهمیدم هر دو در وبلاگ را بسته اند و رفته اند دلم گرفت حس گذرا بودن به دلم سرازیر شد حس از دست دادن من با عاشقانه هایشان ذوق کرده بودم با درد هایشان درد چقدر عجیب که تمان شد دلم برای امیر علی و هدیه تنگ می شود .

توی انتشارات بودم یکی از ارشد ها اومد شروع کرد صحبت کردن درباره دختر مورد علاقه اش و از اینکه قراره برن خواستگاری شور و هیجانش اینقدر قشنگ بود که خوشحال شدم اولین ادمی بود که وسط تمام روز مرگی هام دوباره داشت دوست راشتن رو تعریف میکرد چقدر قشنگ بود.

۹۷/۰۴/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی