fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

حوصله

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ق.ظ

سال سختی رو دارم و دوست دارم با تمام وجود براش زحمت بکشم دوست دارم تلاش کنم امروز پر از حس بد بودم پر از لحظه ای که تمام نداشته های زندگیم جلوم صف کشیدن و با خودم گفتم اروم باش نمی تونی یکیری شون رو بدست بیاوری ولی خیلیاشون برای توان اگر زحمت بکشی .

احساس منزوی بودن بهم دست داده حوصله کسی رو ندارم و خانوادم با تمام وجود سعی میکنن ارومم کن یا حداقل کاری کنن که بیشتر از این حالم بد نشه .


۹۷/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی