fireopal

آخرین مطالب
  • ۰۱ بهمن ۹۹ ، ۲۲:۵۶ شهاب
  • ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۱۳ موفق
  • ۰۹ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۳۵ ساخت
  • ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۲۸ بودن
  • ۲۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۲:۱۸ حیف
  • ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۲۵ ایمان

مشکل

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ق.ظ

توبا من مشکل داری ؟ نه من با تو مشکل ندارم با خودم مشکل دارم با دنیا مشکل دارم که مدام درحال آزمایش شدنم مدام در حال سقوط کردنم با خودم مشکل دارم که مدام در حال دویدنم اره من مشکل دارم بشنو من مثل تو خدا همینطوری بهم اسایش نمیده که از بیکاری فکر کنم کسی بامن مشکل داره من غرق تمام مشکلاتیم که تو حتی نمی دونی چی هستن من مشکل دارم که از ناچاری دست به دعا برداشتم که از ناچاری خودم و حبس کردم و شب و روز تلاش میکنم تا جایی که احساس میکنم چشمام دیگه باز نمیشن من خیلی مشکل دارم تو نمی فهمی.

۹۷/۰۴/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی